torsdag 29 mars 2012

Im done!

Totalt färdig :p Känns som dagen har gått väldigt fort! Ska det behöva vara så då man är ledig?

Jag har iaf hunnit skriva klart min essä..tror jag. Vi har varit och handlat, plus att jag betalt räkningarna..så nu är det typ tomt på kontot (men skickade iväg csn papper idag så krånglet rättar förhoppningsvis till sig i nästa vecka). Vi har även städat lite, det kan ju inte se ut som ett bombnedslag då det kommer hit folk imorgon! Jag har dock inte hunnit diska ''/

Dagen har bestått av konstant skrikande från Nimas sida >.< mycket irriterande, och jag tror hon försöker att ragga upp min väska som ligger på hallgolvet xD Det får nog bli och sterilisera henne om hon ska vara sån här ofta!

Nu ska jag gå och sova, upp till skolan imorgon, träffa alla kära klasskompisar ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar