torsdag 22 mars 2012

BB dag 3

Jag har det fortsatt bra på BB avdelningen, idag har det varit lite antibiotika blandning, blodprover, lite PKU och hörseltest. Men känns som det varit mer administrativt arbete idag än de andra dagarna, men det behövs ju det med :)

Promenerade hem i den underbara vårsolen! Såg till och med att träden börjat knoppa sig ^^

Hemma blev det middag, tv mys och kanelkake-bakande med Tage innan jag tvingade mig själv att sitta lite med arbetet, gick rätt så bra, hann väl sitta sisådär en timme. Der går bra så länge jag slipper att skriva om de dumma preventionsnivåerna >.<

Nu är det iaf läggdags, fast jag har inte lust med det..tro det eller ej så är jag faktiskt sugen på att plugga lite till (nu när jag hade rätt bra flyt) och städa..ser lite ut som ett bombnedslag i vardagsrummet då jag spritt ut böcker och annat över soffan och bordet :p får väl se om jag hinner ta rätt på det imorgonbitti innan jag kilar till tåget :)

Sov sött alla, det ska iaf jag försöka med!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar