lördag 10 mars 2012

Akupunktur och tacokväll

Idag på förmiddagen följde jag med sjukgymnasterna, var väldigt roligt. Fick vara med på akupunktur och fick även en nål i armbågen själv, bara för att veta hur det känns -tror att en helbehandling hade varit skönt! Sen så tränade jag lite med Christian med :p han visade lite olika bra övningar man kan göra (så nu ska jag köpa hem en pilatesboll;), jag fick också hänga uppochner i någon apparat som ska sträcka ut ryggen -rätt skönt. Sen så körde vi lite armhävningar och plankan med :p

På eftermiddagen var jag med min handledare i triagen, och jag fick ansvaret att mer eller mindre sköta allt, det gick faktiskt jättebra!

Fick gå hem hela en timme tidigare, så jag satte mig på tåget hemåt..blev dock sjukt trött >.< hemma blev det lite slappande innan vi gjorde oss iordning för att åka till Tages syster i Olofström för att ät middag, riktigt trevligt!!

Jag fick veta plats för psykiatripraktiken idag med!! Jag hamnade på karlshamns sjukhus vuxen psyk. Ska bli spännande!

Just nu är jag rätt trött, har poppat lite popcorn att mumsa på och tatt lite cocolillana.. Så kommer nog snart slockna! Så go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar