söndag 4 mars 2012

Movie night!

Under dagen har det inte hänt så mycket, skulle ta en promenad i den sköna vårsolen ner till Jem & fix..behöver lite lim här hemma när katterna river ner och förstör allt ;p men..det blev inte av "/ har bara slöat i soffan -idag igen! Längtar verkligen tills jag är frisk nog att börja träna!

Ikväll har vi haft film time, vi glömde helt bort att det var melodifestivalen ikväll, men vad jag förstår har Top Cats och Torsten Flinck gått vidare?!

Iaf, vi såg först på Bridesmaids och sedan Yes man, två riktigt bra filmer! Var först tänkt att vi skulle ta en tredje nu med, men jag börjar bli trött..så jag kommer med all sannolikhet gå och lägga mig efter detta inlägg! :)

Hoppas ni alla har haft en fin lördag, själv har jag varit sugen på en utgång, men tror inte min förkylning håller med, så det kanske blir nästa helg?
God natt med er, ses imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar