fredag 16 mars 2012

Just shoot for the stars

Det blev inget pluggande >.< jag skulle in och väcka Tage, men råkade visst somna själv xD När vi väl kommit upp båda två så satt vi ett tag och glodde på tv. Sen åkte iväg och storhandlade.

Tog först och tankade bilen..inte särskilt roligt med dagens priser, som tydligen bara ska stiga ''/ Sen drog vi till biblioteket för att hämta ut en bok jag behöver till mitt arbete..som jag verkligen måste komma igång med! Hämtade även ut paket från Willys och sedan gjorde vi Netto och Coop osäkert :p
Jag har beställt lite smått och gott från Oriflame (: Foundation, concealer, läppstift, puder och SPA lotion, ska blir spännande att testa ^^

Sen köpte jag också en liten present som jag ska skicka iväg till min handledare jag hade på vårdcentralen (: jag tycker att hon förtjänar ett extra tack n___n

Kvällen fortsätter med tvtittande och mys med Tage och kissarna. Ska bara få Tage att stänga av Full Frys -ingen favorit!! :p
Mysig fredagskväll till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar