måndag 19 mars 2012

Första dagen på BB

Uppstigning klockan fyra imorse! Lagom trött! Men sen har jag inte känt av det förrän vid lunchtid då man satte sig en stund :p

Första dagen på BB har varit underbar!! ^^ Jag har sprungit runt med min handledare Sara, och fått blanda/satt antibiotika dropp, satt PVK och varit med på läkarundersökning av de små och PKU test, och massa mer (: Jag ska helt klart bli barnmorska och jobba på BB!! Ser fram emot resten av veckan, trots dom tidiga uppstigningarna (:

Tänkte testa mig på en springtur idag när jag kom hem, men jag skjuter upp den till på onsdag då jag är helt ledig (idag känner jag mig rätt mör), det blåste ändå storm idag..var ju till och med svårt att gå i blåsten :p

Nu har jag just ätit middag -risgrynsgröt n__n och nu ska jag nog bara slappa lite framför tv. Skulle vilja titta på Det okända ikväll som börjar kl nio, men då ska jag ju egentligen börja dra mig mot sängen...meen vi får väl se, hade varit intressant att se då det är från Boda Borg utanför Sundsvall (:

Eftersom jag spenderat hela dagen med massa nyfödda bebisar så får jag ju lägga upp snyggaste systerdottern att fortsätta vila ögat på ^^ så söt är hon lilla Lo <3

1 kommentar:

  1. Låter som en toppenfin dag!:-) Jag ser fram emot morgondagen...:-)

    SvaraRadera