torsdag 1 mars 2012

Sakletare :D

Kom hem till ett fint och städat hem ^^ Tage är så duktig, sen är det mycket småplock vi ska gå igenom..känns som det är väldigt plottrigt här och var..det ska vi bli av med.

Känner mig faktiskt bättre nu, förutom den nedrans hosta..och den lär jag ju få dras med ett tag. Som jag förutspådde så blev det att dra till Kvantum direkt när jag kom hem..vi råkade visst handla lite mer än vad som var tänkt :S men men, det kommer iaf till användning..men såklart glömde vi en av de sakerna som vi verkligen behövde -superlim och trälim >.<

När vi kom hem så började Tage på maten och jag började småstäda lite, fick undan en hel del och känner mig sugen på att pyssla med lite här hemma till helgen..har bla en lampa som ska pimpas med fint tyg från IKEA..någon som har tips på vad för lim som funkar på en lampskärm i plast? (: Sen har jag en väggtext att sätta upp i sovrummet, och en att fixa i köket. Vi råkade nämligen ställa något nedanför så att Nima kom i perfekt höjd för att pilla väck lite av sista ordet (time) -___- så ska försöka lösa det på något sätt.

Titta vad jag hittade i soprummet när vi var ut innan och slängde kartonger och papper..tyckte den verkade lite kul ^^ så ska typ sprita av den lite (vet ju aldrig vad den varit utsatt för) och sedan kika på vad för spännande den innehåller (:


Nu är det snart läggdags, är lite trött..sov inte så bra inatt då Nima har fått för sig att krafsa på sovrumsdörren och stå utanför och skrika ''/ och hon ger sig ju aldrig! Spelar ingen roll att man går dit och föser undan henne...kanske ska testa att spraya lite kattmynta där med?

Nej nu ska jag och min hosta göra oss redo för sängen..Gott natt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar