lördag 17 mars 2012

Dinner time

eeh, det där med pluggandet går inte bra alltså! Jag har pillat lite med den redan skrivna texten, men jag blir verkligen inte nöjd! Brukar inte vara såhär svårt att komma igång. Men jag verkar inte vara ensam om att tycka det är en konstig uppgift iaf :p

Tog en "pluggpaus" och tittade på Max Payne med Tage. Den var riktigt bra, men jag var lite förvirrad där ett tag, det var alltså ingen förutsägbar film ;p Men tydligen så fattar man den lite bättre om man har spelat spelet ;p

Efter filmen skulle jag fortsätta med skrivandet, men så blev det inte riktigt, fastnade vid någon receptsida och hittade kvällens middag ^^ det blev en egen twist på ett Gordon Ramsay recept jag såg på tv häromdagen, egentligen ska laxen vara inbakad, men deg hade vi ingen och jag pallade inte göra egen :p Men det blev laxfile i ugnen, delade dem och la kryddsmör mellan. Detta är vad som användes;

Och såhär blev det tillslut (: jättegott! Till hade vi då tagliatelle och rostade cashewnötter ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar