söndag 11 mars 2012

Födelsedags-firar-helg!

Igår förmiddag hände inte så mycket, jag som ut..vilket var jätteskönt! Sedan hoppade jag in i duschen för att göra mig iordning inför Ringamåla kalas.

Så nu har även jag varit i Tim och Bellas nya hus, jättefint! Man blir verkligen sugen på eget hus! Vi kom väl dit vid typ fyra eller nått, drack kaffe och åt kaka med släkt och vänner (Tim och Bellas släkt då..), eftersom Bella fyllde år i tisdags (: på kvällen sen var det bara vi "ungdomar" kvar ;p Det läskades en hel del, inte av mig personligen då jag agerade chaufför för kvällen. Men jag hade riktigt roligt ändå! :D
Så grattis Bella än en gång på födelsedagen, och grattis till er båda som nya husägare!!

Idag har varit en soft dag, tror jag har varit tröttast fast att jag inte ens festade :p så idag har vi mest glott på tv, men vi tog oss också en liten promenad ner till Netto och Lidl för att köpa frukost till veckan.

Sen har vi firat pappa som fyller 53 idag! Tyvärr har vi fått göra det över telefon..hade mer än gärna varit hemma i Norrland med familjen och firat idag! <3<3<3

Kvällen fortsätter lite till med mys i soffan med Tage och Cougar Town!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar