onsdag 14 mars 2012

Städning och tvtittande

Jag lyckades få riktigt mycke fixar-energi, efter disken var undanstökad så gav jag mig på att renskrubba köket och dammsuga hela lägenheterna, till och med blommorna fick sig ett bad ;) Det som är kvar tar jag imorgon!

Efter städandet blev det middag. Och sedan tv tittande med bla Allt till salu, Tunnelbanan, Djungels Drottning och nu Criminal Minds. Och till Djungelns Drottning (som hade premiär ikväll) kan jag bara säga JISSES, vilka människor det finns! Jag menar; Barbie-diet?? "Jag äter bara rosa saker" jättenyttigt att äta gelehallon till frukost..och resten av dygnet med. Aja...

Snart är det nog läggdags för mig, känner mig riktigt sömnig i ögonen. Ska dock försöka att inte sova allt för länge imorgon, ska ju helst få något gjort med :p Ska nog ta och färga håret snart, den där förpackningen har stått i skåpet ett bra tag nu ;p Det blir chokladbrunt denna gången, sen ska jag försöka bestämma mig om jag ska blondera det igen eller bara ljusa upp det till nått mer blond/orange/brun slingit som jag hade för många år sedan (: Eller man kanske ska köra på rött igen? Svåra val..minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar