fredag 16 mars 2012

Studiebesök

Klev upp halv sju imorse men världens huvudvärk som jag haft hela kvällen igår och hela natten ''/ men jag drog mig upp och gjorde mig iordning För att köra till Bodetorpsskolan där jag hade studiebesök hos skolsköterskan. Det blev kortvarigt då jag inte kunde vara med på några elevsamtal i och med det var ett studiebesök ''/ men jag har iaf fått massa information om hur hon jobbar (: man kanske ska bli skolsköterska ;)

Nu sitter jag hemma och skriver handlalapp..inte lika kul att handla då affärerna inte har erbjudanden på sånt vi behöver xD
Jag har också ringt till BB för att få mitt schema för kommande två veckor. Det kommer bli tufft! Nästa vecka är jag ledig en dag (onsdag) sedan ska jag jobba 6.45-15 alla dagar utom tisdag då går jag 8-16.30, se det blir upp klockan fyra! >.< det kommer att ta emot vill jag lova!

Jag ska väl försöka sätta mig och plugga, men har absolut ingen lust till det! Får väl se om jag får mer energi till det efter att vi handlat, måste ändå ner på biblioteket och låna en bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar