fredag 2 mars 2012

You´ve got mail!

Det damp ner ett norrlandspaket i brevlådan idag! :D Jag har nämligen köpt ett par skor av kära syster Andrea, och på köpet fick jag en fin hälsning från lilla Lo ^^


Har suttit ett bra tag och slösurfat och kollat på trash tv..men sen tog jag tag i pluggandet faktiskt..fick dit några rader, och jag tror jag börjar få ett hum om hur jag ska lägga upp hela arbetet :p

Jag har märkt att jag numer nästan ALDRIG använder min kamera..dels för att den inte för tillfället har batterier men också för att jag tycker iPhonen tar mycket bättre bilder (: Nu ska jag bara lyda Moas order att jag inte kan ha en mp3 när jag har en iPhone :p kanske dags att lägga över lite låtar?

3 kommentarer:

  1. vet inte men jag tycker nästan att kortet är snyggare än skorna! ;P

    SvaraRadera
  2. Varför får inte jag kort på sötisar i posten? :o

    SvaraRadera
  3. hah klart kortet är snyggare, men skorna är inte så plåkiga dom heller ;p

    SvaraRadera