tisdag 20 mars 2012

Nu tar jag helg...

...i en dag, sedan är jag på BB resten av veckan, men det ska bara bli roligt! Sen har jag även fått schemat för nästa vecka, blir bara två pass, men på onsdagen ska jag vara nere på förlossningen, får hoppas att det är någon som känner för att föda då så jag får vara med på minst en förlossning ^^

Idag har jag varit med på BB mottagningen, det har inte varit lika mycket att göra som på avdelningen, men det har ändå varit väldigt intressant. En avvikande sak hade vi, en bebis som hade ankyloglossi, dvs för kort tungband. Så jag var med den familjen till Öron Näsa Hals där dom åtgärdade det (:

Hemma stod maten färdig ^^ Tage hade lagat fläskfilé och potatisgratäng (: Efter maten satt jag ett tag och suktade efter saker som jag vill ha, lite av det ska jag faktiskt beställa innan sommaren, men fortfarande tveksam om resten :p Sen var jag duktig och tog tag i diskberget, fick inte plats med allt, så resten tar jag imorgon.

Nu sitter jag och glor på Erik och Mackan som knäcker den manliga koden -så bra!
Får väl se vad jag ska hitta på resten av kvällen..antagligen inte så mycket :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar