fredag 23 mars 2012

Praktik och plugg...

Upp fyra idag med, iväg till bästa praktikplatsen :) promenerade dock till mig ett och annat skoskav imorse bär jag gick till tåget >.<

Har varit ännu en intressant dag på BB, både roliga/trevliga och sorgliga saker har hänt, får bara hoppas att det sorgliga inte förblir det.

När jag kom hem satte jag mig med böckerna, har gått rätt så bra idag, är inne på tre sidor nu! :D
När klockan började närma sig läggdags kom jag på att jag måste kolla upp helgens tågtider, visade sig att 5.37 tåget jag ska ta inte går imorgon, så jag får ta 6.37 istället, men det är min handledare beredd på. Sen visade det sig att söndagens tåg inte går förrän 8.37!! :o så måste höra ifall dom tycker att jag ska kompensera och jobba till 18 då :)

Men nu är det snart dags att sova ändå, har dock inte fått i mig någon vidare middag -ett äpple, men det får duga :)

Jag ska sova medan Tage, Tobbe och Stefan sitter i vardagsrummet, dricker whiskey och spelar tvspel.

Aja, nu beger jag mig mot sängen :) g'night!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar