söndag 4 mars 2012

Diskarn!

Vaknade halv nio och kunde inte somna om fast jag ville! Så jag steg upp och satte igång med disken..det var en del, och tog ett tag! Men nu är det rent och fint i köket (:

Just nu kollar jag på I used to be fat på MTV, och jag blir sjukt sugen på att träna! Jag vet ju att man inte ska träna när man är sjuk..men hur länge ska man vänta efter en förkylning? Så jag googlade lite på det och fick veta att man kan träna om man har lätta förkylningssymtom..men min hosta skulle jag INTE klassa som lätt ''/ sen läste jag också något väldigt intressant, och rätt skrämmande; I en rumstempererad lokal tar det 20 minuter innan alla som är där har utbytt samtliga luftvägssmittor med varandra O.O

Jag har sån lust att hitta på nått idag, men jag vet inte vad, och jag vet inte om jag ens pallar göra nått..är fortfarande supertäppt i näsan >.< annars får jag väl bara ligga hemma och ladda inför praktiken imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar