onsdag 28 mars 2012

Gröt och tvmys

Det gick inte så bra det där med att sätta sig med skolböckerna "/ ska försöka ta igen det imorgon förmiddag :)

När jag kom hem väntade ett stoort brev från nästa praktikplats! Ska bli riktigt spännande att vara inom vuxen psykiatrin :)

Jag glömde att nämna att jag igår fick samtal från äldreomsorgen i Sollefteå som ville erbjuda mig jobb i sommar :) kändes rätt skönt att säga "tack men nej tack, jag har jobb på sjukhuset" ^^ ska bli kul att testa nått annat sommarjobb :)

Tja...det har inte hänt så mycket under kvällen, jag gjorde mig lite gröt till middag..kände inte för hamburgare som Tage ville ha. Sen har vi myst i soffan framför Erik & Mackan knäcker den manliga koden, GCB -verkar dom en riktigt lovande serie :) och sist Scrubs.

Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen!!!
God natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar