fredag 2 mars 2012

Relapse

Jag som kände mig relativt pigg igår (trots hosta och täppt näsa), men nej då! Hann sova några timmar sen började jag hosta som en galning, var nära att kräkas flera gånger >.< feber och ont i höfterna med strålning ner mot knäna..gick varken att sitta eller ligga ''/ Nu är det väl lite bättre, men fortfarande feber..så ingen praktik idag T__T detta börjar bli väldigt ledsamt! Vill ju vara på vårdcentralen och lära mig saker!!

Istället får jag krypa upp i soffan (har suttit här ganska länge..kan inte somna om)med en kopp te, just nu tittar jag på nyhetsmorgon. Sen har jag dragit ner lite apps som jag förhoppningsvis lär mig lite av, nämligen italienska, franska, kurdiska och piano xD


Jag kan ju iaf dela med mig av en ny lärdom; fladdermusens ben är så smala/sköra att de inte kan gå på dem utan att de går av :o

Hah, ja jag är lättroad..särskilt när jag är sjuk! Nu ska jag fortsätta slöa..förhoppningsvis orkar jag göra nått meningsfullt senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar