torsdag 15 mars 2012

Spotless

Sov till halv tio idag, såå skönt att verkligen sova ut! Sen så slappade jag lite medan jag åt frukost.

Sen flyttade jag gårdagens skrubbande till badrummet, och vad fint det blev!! Men det tog på krafterna, känner mig inte helt frisk, så jag somnade visst en stund på soffan. Men det ändrade inte på att jag känner mig sjuk igen "/ är ön i hela kroppen, ont i huvudet och snuvig. Orkar inte vara sjuk längre! Jag vill ju komma igång med träningen!!

Efter min lilla nap blev det middag, jag gjorde mig lite gröt då Tage ville ha ärtsoppa >.< sen hoppade jag in i duschen. Nu sitter jag mest och väntar på Criminal Minds, måste ju se fortsättningen från igår :) meen jag lär ju somna innan dess.. Sjukt trött trots min powernap. Jaja det återstår att se...
Ha det så bra allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar