lördag 17 mars 2012

Tvättning pågår

Morning y'all!
När jag la mig igår, typ kl två på natten..kom vi på att vi har ju tvättid 7-11, och eftersom det var jag som bokade tiden så är det jag som får kliva upp och sköta det, fast det inte är jag som har slut på kläder ;p Men men, nu är jag pågång, och rätt pigg (for now), nu väntar jag bara in sista tvätten. Jag tror dock vi skulle behöva köpa ett nytt tvättställ ''/

Det har blivit helt snett för att katterna ÄLSKAR att ligga på den! Så nu måste vi stötta upp den med köksstolarna xD

Nu ska jag väl snart springa ner för att hämta det sista, sen ska jag kanske vara duktig och plugga, jag har ju redan tagit ett steg och lagt fram alla böcker jag ska använda ;p
Vi får väl se hur det går med de!

Jag kan ju bjuda på en bild på tvättarn..osminkad och dan xP


(märkte just att man kan klicka på bilden för att få dem större :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar