måndag 2 april 2012

Mellan-kurserna-helg

Det blir ett snabbt inlägg såhär innan jag ska sova!

Det har varit en fin helg! Skola i fredags, sedan drog jag, Therese och Emilie hem till mig där vi sedan möttes av Moa :) sen bar det iväg till grillfest i skogen! Jag hade jättekul, saknade bara en viss sötkaka ^^

Igår hände inte så mycke, Tage och jag låg i soffan hela dagen och försökte få tyst på Nima "/ inga vidare framsteg! Fortsatt soffhäng och kebabtallrik var den fortsatta kvällens innehåll.

Idag har jag skickad in kursens essä, äntligen!! Sen skulle jag spela sims men det slutade med att jag rensade spelet från allt nedladdat och laddade ner lite nytt :)

En skön helg som sagt! Och imorgon börjar en ny kurs, det ska bli riktigt intressant -psykiatri :)

Från och med nu börjar även min kamp att hitta min viljestyrka (som jag viss förlagt någonstans)! Jag börjar med att vara godisfri (kakor och allt includef)i åtminstone en vecka, sedan ökar jag till två :) så Tage han tagit på sig att vara min food slapper xD ska bli bra detta :D jag ska också få ordning på min träning!!

Men NU ska det sovas, god natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar