torsdag 1 mars 2012

Praktikdags!

Idag gjorde jag ett försök att ta mig till praktiken, började ju inte jättebra imorse, kände mig ganska så hängig och jag glömde precis allt jag skulle ha med mig..inneskor, nyckel till skåpet, namnskylt+penfacket och lunchen >.<

Men det har gått bra ändå :) har suttit i triagen på förmiddagen -hände inte så mycket. På eftermiddagen var jag med inne på mottagningen där jag och Anna fick turas om att ta hand om patienterna så vår handledare kunde luta sig tillbaka ;p

Nu sitter jag på tåget hem, och jag har sån tur att tåget går bara fram till Karlshamn, sen är resten av biten till Karlskrona av stäng pga bygge. Så jag klarar mig precis!
När jag kommer hem blir det nog att slänga iväg till affären, kattstackarna är ju utan mat därhemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar