måndag 26 mars 2012

Flitiga Noran

Idag har det blivit mycket pluggande..känns det som iaf :P Det har iaf gått bra, och det känns mer eller mindre som om jag börjar närma mig ett slut med den här essän! :D

Klev upp ganska sent, men pluggade från typ tolv till halv sju, då det var dags för middag. Blev bara enkla varma mackor idag..men gott var de!
Sen har jag och Tage bara mys i soffan framför tv n__n

Jag är så sjukt sugen på att få igång träningen rejält..vill SÅ gärna ha en Motiva kort! MEN får väl se om jag har råd med det denna månaden..märkte nämligen att jag fått för lite från CSN, trots att jag för jättelänge sedan ändrade min ansökan >.< Så fick göra om det idag och då tar det ett bra tag innan jag får papprena som måste skrivas under och skickas tillbaka. Suck säger jag bara...

Är också väldigt sugen på att sola lite solarium ^^ det är ju så skönt :D Men hittar bara Sun Lux här i Karlshamn som har, någon som vet nått annat? Känns inte som dom är billigast.

Nu ska jag snart lägga mig, ska försöka komma upp i tid för att hinna diska innan jag ska iväg för ett kvällspass på BB (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar