onsdag 21 mars 2012

Springtur och pluggande

Var ute på första springturen imorse, den första på vääldigt länge! Men det känns riktigt skönt, gick faktiskt rätt bra trots uppehållet (: Sen har jag varit duktig och tränat lite annat här hemma i några dagar..så nu har jag nog kommit igång!

Efter stretching och en lång dusch satte jag mig med skolböckerna. Det har gått lite bättre idag, men det är en svår uppgift ''/ vet inte riktigt hur jag ska lägga upp allt..hoppas jag hinner klart innan fredag nästa vecka..det hade varit gott!

Idag var det jag som stod för middagen, det blev tacopaj (: första gången jag försöker mig på det, och det blev supergott! :D Sen har jag tittat lite på tv med Tage och fortsatt snacka plugg med Emilie :p men nu ska jag snart lägga mig..min lediga dag är över, imorgon väntar en ny dag på BB :D

Sov gott allihopa!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar