måndag 12 mars 2012

Full rulle..

..ja det har det minst sagt varit hela dagen, timmarna har bara flugit förbi! Sjukt trött var jag imorse, men jag kom iväg till praktiken ändå (: Det var meningen att jag skulle följa med en läkare till ett äldreboende i Arkelstorp idag, men hon hade visst semester denna veckan xD så jag var i triagen på förmiddagen istället, där kom patienter med lite av varje. Så typiskt att man ska börja känna sig tryggare i det man gör nu när man är inne på sista veckan ''/

På eftermiddagen var jag med min handläggare på mottagningen, där hade jag också hand om mina egna patienter, lite injektioner och så (:
Påväg hem slog det mig att jag har slutbedömning imorgon!! Isch jag är såå nervös! Jag hoppas verkligen det går bra! Har läst på lite till nu innan middagen, hoppas det gjorde någon nytta.

Det sista jag ska göra nu innan jag gör mig iordning för sängen är rensa upp i vardagsrummet lite, borde fortsätta med disken jag påbörjade igår med..men det är ju så tråkigt xD Men på onsdag eller torsdag ska jag nog ta en storstädning -det behövs!!

Avslutar detta inlägg med att bjuda på en gammal bild (tittade igenom mappen och blev väldigt sugen på att ta lite mer bilder och leka i PS, får skärpa mig med fotandet :)

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar