tisdag 14 februari 2012

Valentines!

Upp klockan fem såhär på alla hjärtans dag, möttes på stationen av trevliga människor (antagligen från Blekingetrafiken) som delade ut "goodie bags" :p lite gelehjärtan och info om deras kommande banarbete xD
Jag var sjukt trött idag, så jag sov som en stock hela vägen till Kristianstad.

På praktiken idag har jag både börjat och slutat dagen med att ta ut suturer (: däremellan har jag gett vaccination, tagit blodtryck och lite annat roligt.
Till eftermiddagsfika blev vi bjudna på vaniljhjärtan..och tro det eller ej..jag har aldrig ätit det innan! Det var ju HUR gott som helst! :D

Hemma väntade ett fint brev från mamma och pappa, däri låg ett gulligt vykort med en söt hund och katt, men även en jättefin bild mamma köpt i Indien!

Har även fått en härlig video innehållande en pratglad Lo ^^ sötaste lilla systerdottern <3

Annars ikväll har jag och Tage gjort thai mat, vet inte var rätten hette..men gott var det! Sen har vi myst i soffan och tittat på tv. Händer inte så mycket mer ikväll, måste lägga mig snart för att palla upp imorgon också. Känns som att man bara kommer hem, äter och går och lägger sig ''/ inte jättekul! Men förhoppningsvis kommer man in i det lite bättre nu när man är inne på andra veckan, så får vi se om jag har pengar över så jag kan köpa ett motivakort i denna månaden..då blir det till att försöka klämma in lite härliga träningspass mellan ätandet, sovandet, pendlandet och jobbandet :p
Nu blir det till att göra sig iordning och börja slappna av! Nya tag imorgon!
Ha det bra allihopa, och glad alla <3ns dag ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar