söndag 26 februari 2012

Fortfarande sjuk

Pallade verkligen inte blogga nått igår eftermiddag/kväll. Efter min dusch gjorde vi oss iordning för att åka till Kyrkhult för familjemiddag, tittade även på melodifestivalen (:

När jag kom hem kände jag mig helt död, så jag stupade i säng ganska snabbt med världens huvudvärk..fanns typ inget sätt jag kunde ligga på för att det gjorde så ont >.< men till slut somnade jag iaf.

Vaknade imorse och kände mig inte direkt bättre, så jag placerade mig återigen i morgonrock med en kopp te i soffan och glodde på Teen Mom xD sen var jag faktiskt duktig och diskade, men jobbigt var det..får sån feberfrossa så fort jag ska göra nått ''/

Efter diskandet blev det ännu mer soffslappande, har även kollar lite mer efter bil..har hittat en till jag vill ha, en ford fiesta -superfin! Så är det någon som känner sig sugen på att följa med till Lund till helgen för att testa den lite?? :D

Nu sitter jag och har ångest för att jag antagligen inte kan dra till praktiken imorgon -___- jag vet ju att det är bäst om jag stannar hemma imorgon, så är jag förhoppningsvis bättre till på tisdag, men känns illa att missa en dag -då måste jag ju boka om det passet för att få mina 21 jag behöver ''/ Men går jag dit och fortfarande är dålig så lär jag bara bli sämre, och då finns risken att jag måste vara hemma fler dagen senare...dilemma!

Om jag nu blir hemma imorgon ska jag försöka få lite mer gjort än vad jag fått idag iaf. Ska väl sätta mig och betala räkningar snart till exempel..och sen kanske anstränga mig lite mer med att förstå arbetet vi ska göra denna kursen..vi får se vad som blir, börjar iaf bli lite trött, så kommer nog däcka snart :p

God natt med er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar