tisdag 28 februari 2012

...

Trodde jag började bli bättre igårkväll..la mig ganska tidigt för att jag var supertrött. Men inatt blev det ännu lite värre, och mera feber ''/ så det var bara till att stanna hemma idag med. Börjar kännas trist, ska jag vara hemma hela dagarna vill jag ju gärna vara frisk så man orkar med att faktiskt göra något istället för att bara ligga i soffan och glo på tv. Idag har jag visserligen gjort någon nytta -betalat räkningarna! :p Har dock inte pluggat >.<

Tjaa..annars har dagen inte varit särskilt händelserik, kollat på massa olika tv program. Ikväll kommer jag nog för första gången titta på Top Model Sverige..se om det är nått att ha. Sen blir det att lägga sig tidigt igen, ställa klockan på 5 för att se om jag pallar praktik imorgon, just nu känner jag mig bättre, men det gjorde jag visserligen igårkväll också..så vi får se. Som tur är har jag många lediga dagar nästa och nästnästa vecka som jag kan boka om de missade passen på (:

jag har varit så sugen på att börja träna idag! Får väl se om det blir till att införskaffa det där efterlängtade Motiva kortet såfort jag blir frisk. Sen kollade jag just på när nästa balettklass skulle börja, hittade en balett/modern dans som jag skulle vilja gå, den börjar i maj och slutar alldeles lagom för sommarlovet (: Kanske nått att anmäla sig till? (: Nu ska jag glutta lite mer på tv, sen sova..hoppas på att jag inte får mer feber och skit inatt.
God natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar