onsdag 1 februari 2012

Cold as ice

Halloo!
Idag var det skola igen, 9-16, så uppstigning klockan 6 "/ det tog emot vill jag lova! Var nära på att vända på klacken och krypa ner under det varma täcket igen! Men tog mig iväg till tåget i den hemska kylan, satte mig på tåget där de inte tyckte det var nödvändigt att ha på värmen >.< men kom iaf till skolan med isbitar till tår...ja jag vet! Jag är norrlänning och borde klara ynka -6 grader, men till mitt försvar är det helt annan kyla uppe i Norrland ;)
På skolan hade vi först föreläsning om pediatrik, och på eftermiddagen kom en som berättade om hur det är att leva i en familj med ett utvecklingsstört barn, väldigt intressant och givande! Det har hela veckan varit. Nu är det bara fredag kvar i skolan, sen beger jag mig ut på praktik :D ska vara på Näsbys vårdcentral -ska bli spännande!
På hemvägen hade de fortfarande ingen värme på tåget! Jag har verkligen frusit hela dagen! Hemma var Tage än en gång söt och hade middagen färdig ^^ idag blev det nuggets och stekta nudlar :) efter maten och lite Mike & Molly så råkade jag visst somna i soffan! :p
Efter min lilla tupplur så åkte vi hem till Tim och Bella, drack lite kaffe och snackade på -mycket trevligt! :)
Nu är vi hemma igen, och det har inte blivit något pluggat idag heller "/ får ta igen rejält imorgon! Nu blir det nog bara till att slappa ett tag innan sängen kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar