torsdag 9 februari 2012

Tidig helg

Japp, nu tar jag helg två dagar, sen blir det jobb på söndag igen!
Idag har jag först varit på mottagningen, blev lite såromläggningar och så. Sen var jag med arbetsterapeuten i någon timme med, fick veta lite om vad hon pysslar med :) sen var det mottagningen igen..fick faktiskt en helt egen patient idag, det var iofd bara en enkel såromläggning men ändå, jag var ensam med patienten i undersökningsrummet :)

Idag kom jag hem i rätt tid -skönt! Mindre skönt var att jag börjde må illa då jag gick hem, hoppas jag inte börjar bli sjuk! "/
Blev lite slappande innan jag satte igång med middagen, jag måstr ju bidra nu när Tage gjort maten hela veckan ;p det blev goa hamburgare :)

Känner att jag måste komma igång med mitt tränande! Får hoppas att jag har lite pengar över efter månadens räkningar, så kanske man ska ta och köpa det där Motiva kortet som jag sucktat länge efter :) Får se det från den sidan att jag får ju lite motion varje dag då jag går till och från tågstationen, vilket blir typ 5km/ dag i rask takt :)

Jag ska nog lägga mig snart, men det blir till att sova ut imorgon och INTE kliva upp kl fem, men kan inte sova bort hela dagen "/ (hade nog behövts), för jag har lite saker att uträtta :)
Sov gott alla härliga människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar