måndag 20 februari 2012

End of the day!

Då var denna dagen med slut! Har som sagt gått jättefort! Antingen har jag vant mig vid de tidiga morgnarna och arbetstiderna, eller så har dagen gått så snabbt att jag inte ens hunnit reflektera över den :p För jag var inte alls trött på tåget hem idag! Annars har jag somnat såfort jag stigit på, men idag var jag duktig och pluggade :D så nu har jag så smått börjat på arbetet som ska göras denna praktiken.

Hemma blev det en snabbdusch innan "middagen", var inte så hungrig så det blev bara müsli och knäckebröd (: Sen har vi bara slappat i soffan. Snart blir det läggdags, upp klockan fem imorgon med för en ny dag på BVC ^^

Saknar extra mycket att gosa med sötaste systerdottern, nu när man fått vara med andra söta bebisar nästan hela dagen! Hoppas tiden går snabbt fram till sommaren så jag snart får mysa med henne ^^

<3 mosters lilla Lo <3

1 kommentar:

  1. Tror du hon har tid att mysa då!? Du lär ju få jaga henne! ;D

    SvaraRadera