måndag 13 februari 2012

On the rail..

..eller ja, snart iaf. Sitter och väntar på tåget som ska ta mig hem till Karlshamn! Meen, jag har en känsla av att det kommer bli försenat "/

Idag har jag varit på praktiken 10-17.45, har varit fullt ös hela dagen, men ungefär samma "uppgifter" -typ blodtryck, temp mätning, omläggningar och halsprover. Men det har varit ännu en lärorik dag! Börjar känna lite panik över examinationsuppgiften bara :s måste börja samla in massa info om någon patient..men ska försöka fixa det imorgon.

Vet inte om jag hinner med något inlägg när jag kommer hem, det märker vi! Tage är snäll och har maten färdig tills jag kommer, sen blir det direkt i duschen och efter det är det nog bara att lägga sig och sova, ska upp 5 imorgon!
Men men, om jag inte bloggar mer ikväll..så får ni ha det så bra och sova gott!

(som jag sa..försenat, skulle åka 18.38 nu beräknas det avgå 18.50..och det lär ju inte bli bättre!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar