fredag 10 februari 2012

Dagen rullar på

Klev upp vid nio, och hoppade direkt in i duschen..så skönt uppvaknande!
Jag tog kanske lite vääl lång tid på mig att göra mig iordning, så jag hann inte diska som jag skulle innan jag var tvungen att pallra mig ner till sjukhuset för min appointment :o nejdå, inget allvarligt (: Sen gick jag inom apoteket innan jag gick hem för att köpa medel till kissarnas öron.

Hemma var det bara att ställa sig och diska..tog ungefär 1,5 timme att komma igenom berget med disk!
Nyss har jag suttit och letat rätt på skolskötersker runt om i Karlshamn, måste boka in ett studiebesök! Men ingen svarade såklart, så har skickat massmail :p vi får väl se om någon svarar, hoppas på det!

Nu ska vi ta och handla..och vi får se om vi kommer hem med en diskmaskin med :D hade varit underbart!

Bjuder även på en bild som egentligen skulle sitta i gårdagens inlägg..men tydligen går det inte att bifoga bilder när man uppdaterar från telefonen ''/ Vi hade nämligen inget internet här hemma igår eller nu på förmiddagen.

hah, klart man måste vara lite ego på praktiken med ;p
HA DE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar