fredag 24 februari 2012

Skola och bilprovning

Inatt blev jag sjuk >.< kunde knappt sova för jag hade så sjukt ont i öronen och halsen! Så det blev totalt inte många timmars sömn innan klockan ringde vid 6. Men när jag klev upp hade öronvärken försvunnit, fortfarande väldigt täppt i näsan och ont i halsen, men det fick bli en färd till skolan ändå...min etikgrupp kan ju inte sitta där utan fika heller ;p

Hade då Först case, jag kände mig mer död än levande, men tog mig ju igenom det med, sedan var det då etik gick också bra :)

När skolan var överstökad så åkte jag och Emilie till Hammars bil för att provköra en seat ibiza...jag älskar den!!! Hur skön som helst att köra, nog den skönaste bil jag kört! MEN bilförsäljaren ville inte gå ber i pris! Han tyckte väl att jag gav han ett skambuf för han sa aldrig i livet och att det kunde jag sagt innan så hade jag inte ens behövt komma ner och köra den! Så säger man väl ändå inte till en kund?! Men men, jag får hålla ögonen öppna efter en likadan :) för nu kan jag ju inte tänka mig någon annan ;p

När jag väl kom hem så hände inte mycket vill jag lova! Jag gjorde lite risgrynsgröt till middag och sedan har jag bara legat vid tvn :) är sjukt trött i hela kroppen! Blir till att sova nu och kurera och plugga imorgon!!

God natt alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar