måndag 27 februari 2012

Dags att bli frisk?

Nu vill inte jag vara sjuk mera! Särskilt inte nu när våren börjar komma med..snart kan man komma igång med springandet! Det behövs!
Neh idag har det inte hänt mycke, jag vaknade av klockan halv åtta, var tvungen att höra av mig till min handläggare om att jag inte kommer, det var nog tur att hon inte svarade -jag hade inte mycket röst imorse, slängde iväg ett sms istället (:

Annars har jag mest tussat runt i morgonrock hela dagen :p kollat massa på tv och spelat Draw Something och Dragonvale xD Jag har faktiskt varit duktig med och lagt till några rader på mitt skolarbete xD Funderar på att sätta mig lite med Sims snart :p Hoppas bara att febern ger sig snart..vill inte missa fler praktikdagar, särskilt imorgon -ska ju ha min mittbedömning!

Läste just på aftonbladet om en farmor i Alabama tvingat sitt 9åriga barnbarn att springa runt huset i tre timmar, för att hon ätit en bit choklad! Hon ska ha hetsat barnet att springa snabbare tills hon kollapsade och dog! Hur sjukt är inte detta! Man blir ju mörkrädd -______-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar