söndag 19 februari 2012

Softish deluxe!

Idag händer inte mycket vill jag lova! Vi är inte särskilt bakis efter gårdagen, men det är skönt att bara slappa framför tv ändå!

Gårdagen innehöll först en tripp till Kristianstad med Tage, Mäzi och Peter för att titta på några bilar jag var smått intresserade av. När vi väl var på ett ställe hittade jag en annan bil jag blev förtjust i! Så nu jobbar jag på att ev sänka priset på den! ;p Vi tog även och lunchade på Burger King.

Hemma städade jag lite, men hann inte diska..igen! Måste verkligen ta tag i det!
Sen kom Emmie och Christian på en snabbvisit innan vi drog till Tim och Bella för partaj!

Vi hade HUR kul som helst! Massa roliga händelser och konversationer..bla kokades det kiwi -inte särskilt gott!
Tyvärr ville inte mitt kamerabatteri hålla sig vid liv under kvällen, så blev inga bilder, så jag får hänvisa er till Mäzis blogg där det säkerligen kommer upp bilder snart! Jag kan dock bjuda på en bild av Tages exklusiva drink/shot


Nu blir det fortsatt softande, får väl se om jag pallar ta itu med disken..troligtvis inte!
Btw..glöm inte att följa mig via Bloglovin!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar