söndag 5 februari 2012

Together we´ll dance in the dark

Har haft en ganska slapp-och-slö-dag idag, klev upp vi typ elva..spelade lite sims och hoppade sedan in i duschen.
När jag tillslut var färdig så körde vi iväg till Kyrkhult för att hjälpa Tages syster att flytta till Olofström, riktigt fin lägenhet hon har skaffat (:
På vägen hem fick vi efter många om och men i lite bensin i bilen med..första gången vi försökte så hade låset frusit >.< vi plockade även upp mat från Wing Wah, blev kyckling med curry ^^ nom nom!
Efter maten var jag så sugen på godis, så vi tänkte först vandra ner till Bennys och handla nått gott..men när det väl kom till kritan pallade vi inte, och det var kanske lika bra de!
Annars ikväll har det inte hänt så mycket, slappat i soffan och glott på tv, just nu tittar vi på Gran Torino -så grymt bra film!
Undra när jag ska ta mig tid och pallra ner till Chaplin och klippa mig? Skulle behövas! Också har jag ju hårfärg som står i badrumsskåpet och väntar, det blir en omgång till med chokladbrunt, nästa gång blir det antingen en liten eller rejäl uppljusning ;p bjuder på en halvdan bild från gymnasiet då jag var blond en stund (:

Nu ska jag se klart på filmen, och sedan sova..nya äventyr väntar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar