fredag 3 februari 2012

Helg!

Äntligen säger jag bara! Ska riktigt ladda upp inför praktiken nästa vecka.
Det gick mycket bra på caset idag, resan dit var dock inte så behaglig..tåget hade ingen värme >.< så jag mådde väldigt bra när jag väl kom på bussen upp till skolan :p
Efter caset så gick jag och några av tjejorna till bowlingen och åt lunchbuffé, riktigt gott!! Men jag åt nog lite för mycket..så det blir en sen middag ikväll! xD
På hemvägen hade tåget värme, men då var det obalans i någon hjulaxel ? så hela vagnen skakade :p Men jag tog mig hem!
Just nu skulle jag vilja gosa lite med min söta systerdotter Lo, saknar henne och alla andra hemma i Norrland <3 Snor denna bilden från min syster för jag tycker den är så underbart fin ^^ mor och dotter <3

Vi får se hur resten av dagen kommer bli, antingen sitter vi hemma och slappar eller så drar vi till Kyrkhult och hänger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar