tisdag 7 februari 2012

Praktikdag 2

Idag blev det att dra sig ur sängen kl 5 >.< men när jag väl kom upp så gick det fint, tills jag satte mig på tåget xD då somnade jag som en stock ^^ Tydligen körde vi på en älg med tåget imorse :o men som sagt..jag sov hårt, så jag märkte inget!
7.45 började jag idag, har gått bra och har bla fått lägga om lite bensår, dokumenterat en hel del och tagit suturer (: ser fram emot de kommande veckorna då jag blir mer och mer varm i kläderna (:
Slutade kl 16, och tog 16.23 bussen ner till stationen, bara det att den inte kom förrän 25, så jag missade tåget 16.38 precis på håret! >.< Så jag fick gott sitta och vänta till nästa ''/ men jag träffade iaf på Sara -trevligt as always! n__n
Påväg hem var jag vågad och testade åka buss halva vägen hem ;p det gick ju det med, men jag tror inte jag tjänar någon tid på det jämfört med att gå.
Hemma hade söta Tage middagen färdig -spagetti och köttbullar ^^ och efter det så blev det duschen, en riktigt lång, varm och skön en!
Nu blir det till att sova, upp fem imorgon med.
Night y'all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar