torsdag 2 februari 2012

Storstädning

Lite sovmorgon fick jag på min lediga dag :D
Efter att ha ätit lite frukost och så, hoppade jag in i duschen, och när jag kom ut var Tage i full färd med städning..så jag hängde med och städade runt lite jag med (: Det blev riktigt fint tillslut!
Efter städning och diskning av ett berg, så drog vi till Netto och handlade lite, det var lite tveksamt om bilen skulle vara hjälpsam, men batteriet höll även denna rutten (:
Hemma igen gjorde Tage middag, tredje dagen irad..jag kanske borde hjälpa till? ;p
Efteråt satt jag och pluggade lite, och hamnade tillsist med bloggen..som ni kanske ser har jag ändrat den lite...får väl se hur jag trivs med det (:
Nu ska jag ta och göra mig redo för sängen, upp sex imorgon igen för case seminarium.
Bjuder på en liten bild från Maspalomas, mer finns på fejjan, och mer lär väl komma upp här med!
God natt alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar