torsdag 23 februari 2012

Läkarkontroller och etikbakning :p

Idag var då sista dagen på BVC, det har varit helt underbart! Jag väljer nog rätt inriktning med barnmorska, men har även fått tankar om att bli BVC sköterska (: vi får se vad det blir! Idag har jag varit tillsammans med en barnmorska på förmiddagen, och varit med på läkarkontroller och BCG vaccinationer på eftermiddagen, mycker lärorikt! Tackade för denna veckan genom att bjuda på kakor till eftermiddags kaffet ^^

Påväg hem kom förkylningen! >.< hoppas bara det inte blir värre! Har ont i halsen, täppt i näsan och superöm i hela ryggen och armarna (typ mina feber symtom ''/) Men ingen vila och ingen rast! När jag kom hem drog vi iväg och handlade..jag köpte bla lite grejer till middagen -jag vart supersugen på kesosallad, var så länge sedan! Gott GOTT!! Köpte också lite som krävdes för kvällens bakning inför etiken imorgon ^^
Det blev muffins! Det går nästan alltid hem :D Men liite speciella är dom, har gjort två sorter..en med kiwi och hallon, och en med daim (: Får se om det smakar, smeten var god iaf xD (passade på att använda de praktiska silikonformarna jag fick av syster i julklapp)



Nu ska jag snart gå och sova..se om förkylningen lättar lite! Imorgon händer spännande saker, då har man inte tid att vara sjuk!

Får väl ta och göra som alla andra..gratulera kronprinsessan och hennes Daniel till den lilla prinsessan, dröjer nog inte länge förrän första bilden på henne dyker upp!

God natt allihopa! Sleep tight, and dont let the bedbugs bite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar