onsdag 22 februari 2012

Tidsfördriv

Var rätt sugen på att tassa in i sovrummet och lägga mig, men jag har bestämt mig för att vänta uppe tills Tage kommer hem från sitt kafferep :p

Jag har inte pluggat mer..har däremot pysslat med nått som min hjärna alltid orkar med..dvs titta på saker som jag vill ha! :D Har länge velat ha en Ziperall att mysa in sig i här hemma..här är mina tre favoriter, så är det någon som helt plötsligt känner för att vara generös vet ni vart ni kan rikta det ;)


Är så sugen på att rita lite porträtt, var ett tag sedan! Men nu pallar jag inte börja på nått, hoppas jag får lite tid över i helgen :D

Ska för övrig även försöka dra mig ner till Chaplin i helgen, ja jag vet -det var länge sedan jag skulle gjort det..men har inte riktigt kommit längre än tanken ''/ Iaf, nått sånt här hade jag tänkt mig (:




aja, you get the idea! ;D Typ spretigt och så uppe på huvudet och platt långt nertill ^^ Man kanske ska ta och blondera det med (: fast nu har jag ju redan köpt chokladbrunt...men men, vi får se (:

NU ska jag göra mig iordning för sängen! (: G'night!

1 kommentar: