tisdag 21 februari 2012

Good News!!

Jag har fått sommarjobb!! :D *happy dance* Dom ringde idag från sjukhuset i Sollefteå och undrade om jag ville jobba hos dem på avdelning 14 och 15 ^^ Såklart jag vill det!! :D Så nu måste jag ta reda lite på när jag kommer att åka upp så jag kan ringa tillbaka och berätta när jag kan jobba n___n SÅ SKÖNT att det löste sig!

Dessutom kan jag eventuellt få extrajobb på BVC xD dock inte som sköterska, utan som sekreterare :p dom behövde nämligen hjälp med att lägga in alla gamla pappersjournaler i det nya datasystemet, så jag flikade in att jag tycker sånt är rätt roligt..och som jag fattade det så skulle dom berätta detta för chefen :D

Jaha..annars idag på BVC har det varit lugnt, men några söta bebisar/barn har jag träffat iaf, bla en liten en som bara var 2 veckor..sååå liten ^^ Sen har jag varit med på två stycken hembesök hos nyblivna föräldrar, väldigt intressant! Sen fick jag sluta tidigt (14.45) för att det inte var någon som hade nått mer inbokat under eftermiddagen.

Hemma ställde jag mig och diskade direkt..fick undan den stora högen, men som tur var så tog Tage halva berget igår <3 Sen blev det middag framför Cougar Town, och därefter öppnade jag upp skolböckerna, pluggade även lite på tåget hem. Men jag kommer inte riktigt igång med mitt arbete, jag har inte riktigt fattat hur det ska läggas upp ''/ Sen ska jag förbereda mig inför min mittbedömning på tisdag med..men det går nog bra, har ju en superbra handledare som hjälper mig ^^

Men nu tror jag allt att jag slår igen böckerna för ikväll, och fortsätter imorgon eftermiddag. Jag behöver inte upp förrän klockan 6 imorgon!! Men kan ju inte direkt se det som en timmes extra sovmorgon, för jag går ju inte och lägger mig samma tid som jag skulle gjort om jag skulle upp 5..lite korkat men.. xD

BTW..! Gå in här och rösta på min tavla som jag har anmält till en tävling! :D Det går ut på att få så många "likes" som möjligt, så klicka på och sprid gärna vidare! Jag tror visserligen inte jag har så stor chans att vinna, dels för att tävlingen avslutas den 25e, inte så jättemycket tid kvar :s och för att jag har bläddrat igenom alla andra bidrag..och dom är GRYMT snygga! :O Men men, vi får se hur det går ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar