fredag 30 november 2012

Sakta men säkert

Långsamt blir jag nog lite friskare, idag har jag inte haft särskilt ont i magen, men mår inte jättebra när jag är uppe och flänger..så blir tyvärr ingen yoga för mig imorn bitti >.< känns skit att inte tränat på hela veckan "/
Nu ska jag bara försöka få igång mig aptit, har typ bara ätit nå clementiner och potatis i tre dagar..känner mig inte alls hungrig eller påverkad av det :s knas!

Har iaf fått lite uträttat idag, åkte med ner till stan, där hämtade ja ut mina nya glasögon! :D handlade lite och hämtade ut mera paket..blir mycke pakethämtning såhär i julklappstider ;p

Nu ligger ja bara å degar, kollar på när sambo spelar Catherine (xbox spel). Ska väl sätta mig och nörda lite ja med, antingen rita eller spela sims :) sen sova för att kliva upp lagom till Greveholm imorgon bitti :D ska väl julpyntas lite här med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar