tisdag 27 november 2012

Effektiv dag

Tog mig trots trötthet hem till Moa idag med :p dock var jag inte lika sleten som igår..som tur va! Idag har vi varit supereffektiva med c uppsats skrivandet! Nu är det inte mycket kvar av resultatet att få ihop :D

Tog mig sen hem i mörkret..galet vad tidigt det blir mörkt nu! Hemma gjorde jag lite middag, ännu en ny variant av lasagnette, denna utan att använda ugnen :p
Skulle egentligen på Functional Motiva kl sju ikväll, men kände inte riktigt för det, var rätt slut efter att varit så effektiv ;) men det blir träning torsdag och lördag (yoga båda gångerna), sen får jag se om jag slänger in nått kul imorn eller på fredag med (:

Istället för träning blev det filmtittande, såg på Burlesque..riktigt bra :D känner att detta är en sån film jag kommer vilja se fler gånger ^^

Nu ska jag antingen spela lite Sims (får göra om ALLT jag gjorde igår kväll! För precis när jag skulle stänga av för att sova, hängde sig spelet..och jag hade såklart inte sparat! >.<) eller så blir det en till film..eller båda?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar