torsdag 1 november 2012

Go natt ^^

Har varit stressad hela dan! >.< gillar de inte! Men har hunnit få rätt mycke gjort ialla fall. Tror till och med jag börjar fatta pump-frågorna i läkemedelsberäkningen, börjar redan bli nervös för tentan på måndag >.<

Har också hunnit kolla igenom filmerna inför morgondagens metodövningar. Vi har även tagit en sväng på stan, där Fyndkällarn, systemet, Chaplin, Synoptik och Willys besöktes! Har till och med hunnit diska undan ett berg av disk!!
Blev tyvärr ingen peruk till helgens fest..dom var så hiskeligt dyra! Men blev lite annat smått å gott, blir alltid så sugen att måla när ja går in på Fyndkällarn, dom har så mycke dukar å färgen..roligt ^^
På systemet blev det lite cider inhandlat, och nått nytt..vet inte riktigt vad det är, stod under 'blanddrycker', Jeremiah Weed, ska bli spännande..men är lite skeptisk ;p
Var inom Chaplin för att fråga om de hade någon tid ledig att färga mitt hår, men jag får återkomma näst nästa vecka då dom var fullbokade plus att dom skulle ha lite ledigt :p
Synoptik skulle jag mest inom för att kolla om bågarna jag kollade in..för typ ett år sedan fanns kvar. Hittade dem inte, men hittade lite annat så var intressant, slutade med att jag lånade hem fyra bågar ^^ men visar bara de två som känns mest aktuella.. (: gillar båda jättemycke!! Vad tycks??



Har precis suttit å testmålat mig själv, och har kommit fram till hur jag ska spöka ut mig på lördag..hoppas det blir så bra som jag tänker mig att det blir, kommer oavsett bli en awesome fest! :D
Nu ska det sovas! Imorgon hoppar jag i dem vita jobbarkläderna ^^ fast bara på låtsat -__- förhoppningsvis lär jag mig nått nytt iaf :D

God natt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar