onsdag 28 november 2012

Sjuk?

Blev lite sovmorgon idag (: för idag kom Moa hit för c uppsats skrivning..och vi är nu färdiga med resultatet! Dock krävs nog lite finslipning :p

Precis innan vi skulle skjutsa Moa till tåget och sen dra och handla, så började jag känna mig dålig ''/ har innan två kvällar i rad känt mig lite illamående när jag ska lägga mig och sova, och inatt när jag skulle lägga mig fick jag fruktansvärt ont i magen (ner till vänster), kunde inte andas ut ordentligt så låg och hypoventilerade, och låg blickstilla för så fort ja spände magmusklerna gjorde det ännu ondare..kändes som om nån högg mig i magen >.<
Senare på väg till Netto började ja må riktigt illa..så blev en riktigt snabb shopping (fast jag hade velat hitta en sak jag vill ha där), trodde nästan ja skulle behöva gå ut ur affären innan ja ens betalt för att inte riskera en olycka :s

Nu har jag bäddat ner mig i soffan under tjockt täcke..fryser som bara den. Och undviker helst att kliva upp då jag blir yr och illamående då. Det onda i magen har dock lättat lite, men har till viss del känt av det då och då under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar