lördag 1 december 2012

December!

Jaha, då var det första december nu då! Känns verkligen inte, strålande sol ute visserligen lite frost, men har inte sett skymten av någon snö än ''/ såå inte mycke julkänsla här inte!

Klev upp lagom för att kolla in första avsnittet av nya julkalenderna, dvs uppföljaren till Greveholm om nu någon missat de ;p svårt att säga än om den kommer vara lika bra som den gamla..återstår att se (:


Funderar på att gå ner i förrådet och hämta upp julsakerna..men känns ju inte så lockande då inte julkänslan infunnit sig ''/
En till orsak till att jag inte är särskilt på hugget är att jag fortfarande har ont i magen och inte har någon aptit.
Och jag kom just på att jag glömde avboka dagens yoga pass >.< så nu är jag spärrad tills jag går dit och betalar 150kr för att kunna boka nya pass...så typiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar