fredag 16 november 2012

Plugg och shopping

En mycket bra kombination må jag säga! ;p
Började morgonen med en kopp kaffe och lite artikelgranskning, halvvägs in i pluggandet kom Tim och Julius på kaffebesök medan mamma Bella satt hon frisören. Mycket trevligt! Och ska bli spännande att se hur Bellas nya look blev ;)

När jag väl var färdig med den första artikeln så drog vi iväg ner på stan. Gick först lite vilse påväg till Lekia xD men hittade tillslut rätt och handlade UNO, Skip-bo och ett års presenter till Lo ^^


Sen gick vi även in på blomster affären och köpte två fina växter ^^ ingen aning om vad för sort de är men fina tycker jag n_n Så nu har jag suttit med en mycket blomintresserad kise som medarbetare och planerat om lite blommor. Skulle vilja köpa fler, och det lär det bli för jag måste hitta en snyggar kruka till den stora till höger..inte så snyggt med brun plastkruka xD
Den till vänster är inte ny, men har placerat om den med lite ny jord i hopp om att den kan återhämta sig! Får bara hoppas att alla mina nya blommor får vara ifred..men än så länge verkar det  funka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar