fredag 9 november 2012

Gårdagen

Blev inget bloggande igår när ja kommit hem..var heelt slut så somnade i soffan xD

Tentan vill ja helst inte tänka på..får väl se när de är rättade om det blir omtenta eller inte -_- men tills dess ska jag förtränga min känsla av hur det gick.

Efteråt åkte jag, Emilie, Anna, Annika och Therese till China Wall för en sen lunchning. Blev en riktigt trevlig lunch buffé (: vet inte hur länge vi satt där..men ett bra tag iaf xD


När ja sen kom hem så blev det först en shoppingrunda på Netto :p och hemma började vi på middagen. Jag har varit sugen på att göra Sheperds pie jättelänge..för jag har fått för mig att jag aldrig ätit de innan, men sen kommer syster Bella å säger att mamma brukade göra det jätteofta när vi va små :p då är det nog ett undermedvetet sug efter det som jag haft xD


Till maten blev det till att titta på Eclipse..snart är vi ifatt så vi kan gå och se sista Breaking Dawn :D

Hah detta blev ju värska matinlägget :p aja...nu ska jag nog slappa ett tag till, sen blir det till att knata ner till gymmet -behövs verkligen då jag inte hunnit träna nånting alls denna veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar