onsdag 14 november 2012

Storshopping

Har idag varit på Ikea med Moa och Tage, jag shoppade loss som bara den :D har hittat massa fina saker..kommer väl lite bilder på de mest intressanta sakerna när de är färdigt ^^ (är lite småprojekt jag ska börja på). Har köpt en fin ficus ^^ och den ska katterna INTE få förstöra! Skulle kanske köpt fler blommor och byta ut alla här hemma..dem är nog bortom räddning skulle jag tro!


Blev en kaffepaus i Kyrkhult innan vi fortsatte hem mot Karlshamn, och väl hemma har det inte blivit mycke gjort -__- har iaf packat upp allt som inhandlades. Men just nu ligger jag mest och tycker synd om mig själv för att jag har SJUKT ont i höger ben >.< och har haft till och från idag (mest lite molande), men började göra riktigt ont när vi var på COOP och fram till nu! Gör riktigt ont -det är typ en smärtpunkt i höften, en i knät och en vid fotknölen, sen strålar det däremellan..mest i underbenet! >.< är det detta som är ischiassmärtor?? I sånna fall kan jag verkligen klara mig utan dem!! -________-

Tänkte jag skulle hinna med att granska lite artiklar ikväll..men jag har verkligen ingen ork till de, får ta igen denna lediga dag på söndag :p 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar